Pang!

...Pang sa det - I tisdags var jag på gymgenomgång på gymmet,, efteråt så stannade jag kvar och körde lite maskiner.
Igår var det ingen träning men idag, Ja då var jag på gymmet igen.
ShBam dansades och det var så kul.
Jag var osäker på om jag skulle orka idag för jag vart så trött, 
Men sagt o gjort. Jag åkte dit o så härligt det var.
 
Så nyss har vi ätit saffranssoppa med fisk.
 
Men jag insåg det innan
Jag o Jimmie kommer ju knappt se varandra i helgen.
Imorgon jobbar jag till 1630 - Jimmie går på After Work och ja så får vi se när han kommr hem.
Lördag morgon så kör jag första passet 09:00 med Johanna - då blir det Bodypump.
10:10 kör jag nästa pass - ShBam  - 10:50.
Därefter hem äta ngt snabbt och sen åka ut till Arenan för det är dags för hockey premiär på Malmö Arena. 
 
På söndag vid 8 så börjar Jimmie jobba på kontoret.
12:00 så är det igång för tvätt tid. 
Så ja - intensiv helg men kul med träning
 
Nu kör vi
 
 
 
Sara | |
Upp