Jag har blivit med gymkort.

..Just ja jag har skaffat gymkort.
Jag har känt mig pluffsig och detta året har jag vägt över 100 kilo.
Det är jag absolut inte stolt över utan istället så kämpar jag för att ta mig neråt till den vikten jag önskar.
 
Det kommer ta tid,
Men tiden finns
 
Jag o kollegan Johanna pratade om gym och jag har faktiskt varit sugen på att träna o skaffa gymkort men har alltid känt att det kostar för mycket. 
Och kommer jag gå dit?
 
Men på Instagram följer jag en tjej som är Region Chef på Nordic Wellness och hon la ut ett erbjudande på sin sida så det nappade jag på och likaså Johanna
 
Så i fredags köpte jag gymkort,
Igår  så var jag o körde mitt första Shbam pass för detta året.
Så jekla härligt och glädjen man kom ut med efter passet - WOW!
 
Så på tisdag ska jag dit där och ha genomgång av maskinerna, så man lär sig allt.
Så man vågar träna i gymmet o träna rätt!
 
 Före
 
 
Sara | |
Upp