Weekend

...Då var vi åter i 040 landet igen.
I torsdags så tog vi en miniweekend till Dalarna. 
 Vackert ljus var det innan vi åkte på morgonen.
Då vi åkte så tidigt på morgonen så fick vi även avnjuta SJ's frukost.
Den kan jag varmt rekommendera
 
På torsdagen så blev det inte så mycket gjort.
Vi åt middag o sen blev det tidig kväll
 
På fredagen så fixade vi lite, handlade lite o fixade inför festen på lördagen
 Jag njöt av den vackra naturen tillsammans med Aramis
 
 
Vi tog det lugnt på fredagens kväll
 
På lördagen var det dop för Leiya och därefter fest för Micke som fyllt 40
 
Jag körde lila klänning, lite "kraftigare" sminkning på ögonen (speciellt för mig som aldrig har smink)
Det blev en rolig kväll och 02:00 så kom vi hem efter god mat o gott att dricka
 Henke var så snygg i sin masdräkt!
 
Söta Emilia satt på vår bordskant - sötnosen!
 
Söndagen, ja då var vi lita sega meen 11:00 satt jag i en bil på marknaden med sötnosen ovanför med Elin o Fredrik o Amanda.
Var himla trevligt
 
På kvällen så åt vi paella o grannen Jeanette hade gjort massa goda kakor
 
 
 
Igår måndag så åkte vi hemåt igen
 Dimman var där när vi skulle åka 
 
Men 1830 så var vi hemma i Skåne igen
 
Tack alla inblandade för denna miniweekend.
Vi älskar er!
Sara | |
Upp