mINIweekend

 
 
,,,I torsdag så tog jag och unnade mig själv en miniweekend!
Jag satte mig på flyget till Stockholm där jag oväntat hade sällskap av min kollega Kerstin på Arlanda.
Var nära att jag missade flyget men tack vare Kerstin med familj så blev det ej så
 
Från Arlanda blev det sedermera tåg till Borlänge. 
Där hade jag lite paus innan tåget mot Djurås drog vidare.
 Sen var det lugnt o ro som gällde..
 
 
 
På fredagen så fick vi celebert sällskap av Sally och hennes nya lillasyster Glimma.
Som ingen visste att hon numera var en Glimma Eriksson
 
Sen åt vi tacos och bara njöt. Drack vin o hade det trevligt
 
På lördagen var det dop för lilla Emilia och därav jag var uppe.
Senare på kvällen så gick vi ut o grillade korv
 
 
 
På söndagen var det dags för mig att flyga åter mot Malmö.
Men snart kommer vi igen!
 
 
 
 
Sara | |
Upp