Whoops

Ngn/några gjorde mig inte glad igår..

Det behöver inte tas upp här men tänk vad som skrivs!!

Själv så sitter jag på jobbet o degar, vad ska man annars göra :)
Tyvärr så försov jag mig.. men hade turen att bussen gick 5 minuter efter att ja gick upp.
Tur jag hade letat fram kläder dagen innan!
O fick ringa hit så o berätta att jag kom lite sent!
När jag kom hit så var inte Jacob här heller,
Men Sanna hade haft koll på Danmark.. som tur va, Tack SANNA!

Men jag valde att ta Jacob's tid 14:30 så vi har ngn fler som är här på skiftet.
Tydligen var det en del att göra igår..
Så nu är vi iaf 3 på det skiftet
Jag, Fredrik o Irja!

Wii

Inget TVshop party idag.. men istället så har vi trevligt!
Solen skiner ju
Happy FACE
Dock saknar jag min Madde här....

Sara | |
#1 - - Plutten:

Svar; Visst är hon?:)

#2 - - Sandra:

Ja, äntligen soooool :)

#3 - - Sandra:

Ja tyvärr inte länge alls.

Upp