today

Haha, har inte varit så toppen uppdatering här märker jag..

Kan väl berätta vad som hänt, i fredags så chillade jag o städade,
Tittade på IDOL och visst var det rätt person som fick stanna kvar :)

I går lördags så jobbade jag 8-12. Det ringde inte speciellt mycket så vart mycket Facebookande..
Haha, visst är det perfekt med jobb o FB som man får betalt för ;)
Sen solade jag 20 minuter och därefter drog jag hemåt.
Gick inom och handlade en bulle till mig själv o sen upp till sjuka Jimmie.
La och småkollade på diverse program och sen slumrade jag till en stund, rättare sagt 40 minuter så jag skulle klara av kvällens bravader.
Vid 16:45 så drog vi upp emot Klippan, åkte med föräldrarna.
Anledningen var att att vi skulle till Magnus & Linda, min kära bror som fyllde år!
Så vid 18 tiden kom vi upp, och hälsade på alla och Magnus & Linda fick sina presenter och busades med vovvarna!
Sen lite senare kom Louise&Mac+barn, Lasse o Marianne o lite senare kom Rebecca med sin resepktive.
Det bjöds på god smörgåstårta och Lindas berömda knäckpaj som är så oerhört god!
Vid 23 tiden var vi hemma igen,

Idag bär det av till morsan för söndagsmiddag! :)
Helgäventyr | |
Upp