Söndagen

Söndagen var himla trevlig.

Jag vakna 11 och tog det lugnt på morgonen. Vid 12;30 väckte jag min babey..
Sen blev de litta smått stressigt för vi skulle träffa Jimmie's arbetskamrat 1415.. Så en snabb rusch in i duschen =)
En 20min senare stod vi på buss stationen fullpackade med saker till Jimmis vän..

Men iaf när vi kom till Värnhem satte vi oss på buss 3 till Tekniska Museét för det var där vår resa skulle sluta!

Vi gick runt lite då Jimmie ej har varit där någon gång o senast jag var där var när jag gick på grundskolan.. (Ja, en lång tid sedan)

Men det blev 1h där för vi kom lita sent..  Då såg vi spårvagnen..

Den hoppa vi på, var himla  billigt.. 15:-/person!

Så vi lekte lite småturister.. =)

Sen gick vi till Centralen där vi tog en buss.
Sen blev det en resa till Arlöv där  vi intog en pizza med MAASSSAAA vitlök!

Så helgen har varit himla trevlig :)


Helgäventyr | |
Upp