Skall och mage

Tjingeling på ding =)

Har varit så himla mycket att göra här nu undan helgen så det har ej varit tid att skriva någon rolig blogg.. Så TADDAAHH =) Här skriver jag nu

I lördags var det mysfaktor x 100 här hemma.. Jimmies mage fortsätter att bråka och hela jag mådde fyllefrossa.. Du vet det man brukar få ibland.. Jag brukar få det ibland, när jag blandat drinkar! Så det enda vi gjorde var att ta oss till ICA o köpte grönsaker.. Vi skulle ha tacos o det hade vi med :) Megagottis! Vid 20;00 tiden kom Louise o hälsade på.. Hon skulle på fest lite längre bort.. (En fest som tydligen var skit!!) så hon sa HEJ sen gick hon..

I söndags/igår var jag på VALP 2007 på Malmömässan. Min kära bror Magnus o svägerskan Linda skulle ställa Spice o Emma skulle ställa ut Soul. Det blev ett blandat resultat.. :) image12 image13
http://www.stormstjarnanskennel.se

Vi skulle egentligen varit på TV inspelning för "STÅ UPP" men det sket sig :( pga Jmmies mage.. Hoppas att det ordnar upp sig hjärtat!


Ska fortsätta äta frukost nu .

PUSS
Hundar | |
#1 - - Tazy:

Vilka sötnosar!!!

Upp