2017 blir 2018

...Ja men vad hände under 2017?
 
Januari
Svärföräldrarna var nere o firade nyår med oss. Vi var på hockey o njut av Skåne. 
Jag fyllde 32
Jocke & Boris hälskade på 
 
 
Februari
Jag och min bror var på hockey 
Jag o kära modern var på bröllopsmässan
 
 
Mars
Min kusin Peter försvann från jordlivet <3 Sov gott. 
Jag blev intervjuad för Skånesport  https://skanesport.se/2017/03/16/sallys-blabarsmuffins-charmar-domarna/
 
April
Jag åkte upp till Dalarna och firade Påsk
Jag firade Ralle på hans 30års fest
 
Maj
Mormor fyllde år 
Jimmie blev 34
Jag sprang Vårruset med bästa syster o Moa
 
 
Juni
Vi grillade massa
Fick en vattenläcka där vi fick leva med fläkt o annat i nästan en månad..
Jag bytte tjänst inom Schenker
Pärlan fick åka till Afrika och tjänstgöra där - min första bil
 
Juli
Jag o Jimmie firade 11 år tillsammans
Vi firade midsommar med svärföräldrar, Stina & Christer o föräldrarna i fina Skate. -Bästa platsen-
 
Augusti
Vi firade vår semester i Dalarna med all dess glädje 
LB07 spelade derby på Swedbank mot FCR - mäktigt.
 
September
Kräftskiva med föräldrarna
Var en tuff månad ..
 
 
Oktober
Luna hade försvunnit för 3 år sen
Jag skaffade mig ögonbryn.. Efter vanligtvis raka av dem så fick jag "nya"
Fransarna blev påbyggda
 
November
Jag tog en tur till Dalarna för ett litet dop för Emilia
Jag var i  Ullared med kära modern
 
December
Jag o Jimmie var på ölprovning - väldigt uppskattat
Firade jul i Dalarna
Micke & Madde o barnen kom ner till nyår
 
 
 
 
2018 kommer bli intensivt men väldigt roligt
 
 
 
 
Sara | |
Upp