1 månad sen

..Idag var det nästan 1 hel månad sen jag bloggade senast.
Har inte suttit vid datorn helt o ja mycket som har hänt ..
 
Jag o morsan har varit i Ullared, o där blev alla julklappar klara
 
Sen har jag jobbat o Jimmie likaså
 
I lördags var det meningen att jag skulle gå på julfest med jobbet.
Var så taggad på det.
Men då börjar Jimmie spy.. så jag vågade inte.. Tänk om jag med har fått det. Så var bara att vara isolerad.. o hoppas på att jag inte skulle bli sjuk.
 
Jag klarade mig i 2 dagar.. Tisdag på jobbet så sa jag till min kollega Annette att ja.. jag mår inte helt bra. Känner mig yr o så
 
Men jobbade klart och så kom jag hem o frös som tusan.
Ställde mig i en dusch o sen så var jag golvad efter det - min tur att få vinterkräksjukan.
Så har varit hemma i veckan.. spydde i 2 dagar men nu äntligen så mår jag bättre.
 
Idag har alla tomtar kommit upp
 
 
Nu ser vi fram emot en bättre vecka som kommer :D
 
 
Sara | |
Upp