Mööö

...Jag var helt säker på att jag skulle jobba på sista träningsmatchen i lördags..
Men tji fick jag
 
När vi kommit in i klubblokalen så kom de fram
Marie, Annika Susanne o Tina
 
Det var dags för min möhippa..
Så ingen fotboll för mig
 
På med en AIK tröja  - suck - ;) o sen hem till mig. 
Jimmie fick åka iväg o fixa lite saker o köra runt.
 
Där åt vi ordentligt och jag fick en packlista. 
Så packade en väska och åt en god pastasallad som syster o Tina gjort
Sen så blev det buss till stan
 
Dags att fixa diverse uppdrag för Thailand resan 
 
Därefter lite gott så gick vi på Teamtastic - skitroligt ställe!
Blådårar!!
 
Efter det så gick vi hem till Jossans lägenhet - tack om du läser detta-
Spelade spel, o åt lite. 
Sen gjorde vi oss i ordning
 
Bästa Josse kom in med <3
 
Drog ner mot Pinchos åt gott
 
Sen så drog Jag, Annika o Syster till Fridays för en drink
 
 
Jag älskar Er!
Sara | |
Upp