Borta bra men hemma bäst?

..I söndags kväll kom jag hem ifrån en miniweekend.
Jag åkte själv upp till Dalarna i torsdags.
Kom upp till Arlanda runt 10 och sen 14:30 var jag framme i Djurås där bästa svärfar hämtade upp mig
 
Vi grillade och tog det lugnt på kvällen.
 
Fredagen vaknade vi upp till snö! Tro det eller ej. 
Men vi hade redan bestämt att vi skulle inom Kupolen o kolla skor o sen ut till skogen för att mysa!
Med Stina, Christer, Anna, Jermey, Tommy, Jennie o Algot
Kul att få träffa på alla dessa igen
 
Där var vi hela dagen/kvällen.
 
Lördagen så var det påskafton
Snön låg kvar lite på marken och vi tog det lugnt på dagen.
 
 På kvällen kom Micke o Madde med barnen förbi o  åt påskmiddag
 Aramis var påskvovve :)
 
Sen på söndagen var det bara att komma igång igen och åka hemåt. 
Fick krama om alla nära o kära o sen 15:37 så åkte jag mot Arlanda igen.
22:00 fick jag krama om Jimmie på Sturup igen.
 
 
 
..Det är lite som de känner 
Borta bra men hemma bäst?
 
Sara | |
Upp