Kärlekshelg

...Det har verkligen varit en helt underbar helg!
En helg som man verkligen behöver när livet visar lite motgångar.
 
I lördags så var jag nerom OBS och fixade lite. Bakade lite inför söndagen osv..
 
Senare så cyklade vi ner till föräldrarna och njöt av årets första grillning tillsammans med min syster + syskonbarn. Var en helt underbar dag där med drakflygning och bara allmänt mys!
Vid halv tio så tänkte vi cykla hemåt.. Linus hade pratat om att ev. sova hos oss men inte riktigt bestämt.
Men då hängde han på så vi blev barnvakt för en kväll..
Så när vi kom hem så tog vi det bara lugnt o fixade så han fick sova i gästsängen.
 
Sen vid 06:30 så vaknade jag lite smått vid liv, o såg att Linus var vaken..
Så satte igång tvn o la mig där en liten runda där.
Vid 07 så spelade vi lite Kinect och runt 09.30 så ringde vi o kollade vi om de andra var vakna..
Då cyklade vi nerom OBS så han fick cykla lite. Vart inom Mac Donalds och köpte en Happy Meal (ja.. runt 09:40 men vad gör det) Sen så gick vi inom OBS så han fick välja en tidning till sig själv + till lillebror
 
Sen cyklade vi ner till föräldrarna och "lämpade" av honom där.
 
Åt frukost och därefter drog jag hemåt.
Sen var det fotboll 0-3 förlust mot Torslanda
 
 
 
Sara | |
Upp