WorkWork

...Sådär, gissa vad jag gör idag..
*taadaaa* jag jobbar ..
Skulle ha varit 14-22.30 men tar 30 min till, sen går röstbrevlådan in.
Smällar man får ta ibland men extra pengar som trillar in i kistan förhoppningsvis.
Ska strax bege mig på lunch är tanken

Låter så fel med lunch 19:30 men men vad säger man

Nä, ingenting! :)


Elisabeth var nyss o fixade lite choklad till mig, tackar! Så man har energin uppe

Just nu vill jag bara hem o sova.

Tur man är ledig imorgon


Vad gör ni ikväll?
Sara | |
#1 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Tusen tack! :) Jasså, vad är det du jobbar med?

#2 - - Sandra:

Saknar inte mina långa arbetspass hehe. Men det är goa pengar :=)

#3 - - Sandra & Monty:

Svar: Haha =D Maila mig lite önskemål om utseende, färger, kanske inspiration från andra bloggar och bilder som du vill ha med på bloggen så kan jag hjälpa dig ^^

Upp