Cykling DeluxE

...Dålig uppdatering men som bästa Sandra säger, värmen har första priotet!

Jag började dagen med att vakna 9:30 och messade till Mari o frågade om de hade tävlat ännu.
De höll på så jag snackade med Jimmie o fixade småsaker sen vid 10:50 så begav jag mig mot Lomma där det var Agilitytävling
Vart osäker på var det var men cyklade in mot Centrum och där frågade jag en tjej. Hon vart osäker men antog att det låg ut mot ridskolan - Habo Ljung så jag trampade ut dit och tjejen hade rätt. Där på Fritidsvägen låg LommaBK.
Träffade på en del av Familjen Borgström så stod där o pratade o sen så oj -Där var min bror på banan med Miza och då sa Mari "Jamen tror minsann att din pappa står där borta med" O japp, där stod min kära Pappa o Luna.
Så stod o snackade med han o gosade med Luna o sen så träffade jag på Miza, Rupa o Skrutt.
Efter ett tag så drog Pappa så jag hängde med Magnus en runda!
Sen vid 13 tiden så cyklade jag in mot Lomma Centrum för att handla ngt att dricka så gick inom Hemköp där jag köpte jordgubbar o vindruvor och sen körde jag inom Alnarpsparken för att se lite fint blomster.
Det växte så fint och sen så kom jag till Statoil i Arlöv där jag köpte vars en glass till mig o Pappa
Sen så hem o mysa med Luna en runda och därefter så kom Magnus så myste med flickorna o Skrutt

Nu har jag nyss kommit hem till min älskade Dalmas och ska nu hoppa in i en dusch och snart fixa i ordning maten.
Idag blir det lövbiff, pommes och vitlökssmör, Efterrätt blir jordgubbar :)
Och en alkoholfri öl för mig :)

Så här kommer 2 bilder från Cyklingen

På väg från Lomma

Alnarpsparken
Sara | |
#1 - - Ann:

Jo då, kommer själv från Svedala om det säger dig något :)



Hitta på något skoj till Valborg?

Upp