Yttring!

Nu blir jag så arg..

Det är inte ofta de kommer utskällningar från denna bloggen.. Men nu måste jag yttra mig!

Har lyssnat en del på Christer och för några veckor sen var det "Rullstolhunken o Blindchick"
Det var ett riktigt bra program ang folk med fördomar.. mot folk i rullstol + blinda människor
Jag hade inte ngt att göra så att jag senare skickade till dessa på facebook, "Rullstolshunken" la till mig som vän, Hans!
Var inne o läste på lite sidor han hade på hans sida just ang. fördomar och så..
Sjukt mycket det finns och så läser man denna på aftonbladet!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8154372.ab

Va fan händer,
Jag var o såg Jesper Odelberg i veckan på Mack
CP - skadad komiker som e så jekla bra , första gången jag såg honom live.

Men så jekla smart denna man är!

Så tänk lite på innan ni säger ngt om människor!!
Sara | |
Upp