YesterdaY

Hello Hey..
Idag har vi fredag morgon eller något.. Valborg står på schemat..
För min del så ska Valborg ej firas ngt speciellt.. jAG o Jimmie ska göra lite wook o mysa till det o sen kanske hitta ngt bra program på tv:n!

Gårdagen var jag ju på MACK, sista kvällen innan sommaren..
Det var Lena som var konf.
Därefter var det en liten stafett som 3 komiker; Pia, Malin o Mattias.. Sen var det Johannes tur.. då han är halvisländning så var det ju mycket om att han bad om ursäkt :)
Därefter kom ju världens bästa Ankan upp på scen..
Han är ju bara underbar.. fick komma upp en gång till :)

Efter pausen var det Ludde's tur.. Ludde fick en del skratt o var på G, trots att han var sjuk!
Sen var Lasse Karlsson på G, trevlig prick! Vissa av skämten kom ej riktigt fram men han kämpa på :)

Skickade ett mail till honom o tacka för showen igår o då fick man åter tack för det + en vän förfrågan!

Så skoj att träffa Louise o Martin med :)


Sara | |
#1 - - Anna:

Då får du sitta hela dagarna och lyssna på TV-shop av Mimikry. Det är ju faktiskt en av deras bättre låtar =) Härliga tider iaf =) Jag ska jobba måndag-fredag 7.15-15.45. Eller i början kommer det bli det för att jag ska hinna med men egentligen är det 7.30-16... Oj, vad död jag kommer vara

#2 - - Plutten:

Svar; Ja klart jag ska hälsa Dalarna från dej ;)

Upp