Planerna

Planerna på resten av veckan är nu bestämt

Idag har vi tagit det lugnt/Jag har pluggat och varit sociallt med mina kära vänner på msn (Ni vet vem ni är!)
Sen imorgon har vi torsdag då ska denna lägenhet städas och 16:45 ska det skrivas kontrakt på Uniflex och efter det är det inte lönt att åka hem för 18:50 ska jag träffa Svägerskan Tina på Babel.
Hon har nämligen vunnit VIP biljett till
Humörhimlen LIVE och hon bjöd med mig (TACK TINA!) så vi ska dit och skratta lite.
Sen på fredagen så blir det att plugga körkortet (Har äntligen kommit igång med det) och vid lunch ska jag åka in och sola/träffa
Heidi , var ju riktigt länge sen nu! Sen vid 17:30 så ska jag vara vid Malmö Arena för att hjälpa till när Malmö Redhawks möter Växjö
På lördag så ska jag jobba på Guthy Renker (gamla TVshop) och kanske åka till Oxie efter jobb om min Bror ska vara där.. har inte fått besked ännu..
Sen söndag åker jag som Publikvärd upp till Örebro för att jobba där.. En heldag så hoppas att Daniel Larsson gör det jag ber honom om ^^
Sen måndag morgon ska jag börja jobba

Fullpackat
Yes indeed
Helgäventyr | |
#1 - - Charre:

Åker du inte med oss :(

Upp