Tack Mack

Nyss hemkommen från en lång arbetsdag!
Dagen började som vanligt på mitt vanliga arbetsjobb

O sen 16:30 så tog jag mig ner till Gustav Adolfs torg för att träffa Jimmie o några av hans klasskamrater. Stötte på Jonte där på torget (o  Leo) o stod o snackade med honom.
därefter begav vi oss till Interpool där det blev biljard mellan killarna och enligt de vart jag expertcoach :D
Sen vid 18:30 begav vi oss till det stora eventet. MACK =)
Där vi för första gången skulle jobba lite.
Vi träffade Mats o Mattias som röjde runt lite och gav oss lite uppgifter..
Därefter kom komikerna för dagen
Cilla Domstedt o Pontus Enhörning!
Det första Pontus säger är .. Jag känner igen dig.. whoops Facebook mess javisst :)
Men Cilla var en skithärlig tjej och hon impade på mig riktigt mycket. Me like her!
Pontus show går inte att förklara,
Det ska man se själv <3

Sara | |
#1 - - Sandra:

Låter som du haft det riktigt roligt :)

Alla verkar ha spelat biljard idag, blir ju sugen hehe.



Tack!! :) Kram

Upp