Party.. Nope

Tjolahopp Gummisnoppen!

Idag har vi då lördag.
En lördag som det inte har skett så mycket på.
Jobbade 8 - 12:00, en lugn dag förutom konstiga personer som ringde meen men! :)
Därefter åkte jag hem, och inom spagge o köpte något att äta lite snabbt.
Pappa skulle hämta mig 14:00 för att köra o köpa lite julklapper. Sagt o gjort!
Det inköptes o därefterså kom Pappa upp på lite kaffe och fick även sin födelsedagspresent redan..
Han ska ju fira sin dag på söndag (nästa söndag) och då kan jag ej närvara förrän på kvällen pga genomgång på Fotbollsgalan så han fick sin present nu som han verkade gilla..
En liten present skickar ja med Jimmie på söndag :)
Sen när pappa åkte hemåt så tog vi det lugnt.
Vid 16 tiden gick vi till Matöppet, där det pantades burkar o handlades inför dagens middag som kommer att bestå av Tacos o mjukt bröd + älskade Julmusten!!
(Ljuger om ja inte säger att ja saknat den!)
Så tacos tillsammans med Körslaget blir min lördag..


Festa? Vem har tid för det?
Inte jag iaf!

Helgäventyr | |
#1 - - Sandra:

Vad gott med tacos och JULMUST :) Köpte faktiskt också det idag även om Johan var helt emot det haha.

Söt bild på dig också.



Tack detsamma! Och visst ses vi imorgon?? :D HEJA MALMÖ.

#2 - - Sandra:

Kommer inte ihåg vad det heter där, men vid den VIP 23 (?) ingången..? Minns inte alls vad det heter där egentligen men typ högst upp sitter vi :) Hade varit superkul att se dig imorron ju!!



Oh ja det är ju så gott så, älskar julmust.

Upp