Tjinga!

Tjingaling!

Här är det superdålig uppdatering... Yeah I know

Men inatt har det inte varit så mycket sömn tyvärr.. Jimmie har ej kunnat sova o det har blåst som attans..

Så gick upp 08 och tog det lugnt, sen vid 9tiden så öppnade jag för fåglarna.. De var så duktiga så att de flög in själva

Fick ett erbjudande av en väldigt god vän om att få komma ner till Ystad för att se Sunny Stand Up men fick tacka nej till det. Tack H!

1. För att de är omöjligt att ta sig hemåt därifrån (Öja Krog!)
2. Jag har redan anmält mig till AIK matchen som spelas idag här i stan kl 20:00 men blir hämtad av Thomas 17:15.

Ses vi på matchen?
Sara | |
#1 - - Sandra:

Yes, ses på matchen ;) Ska dit med min kära pappa som ville ha lite fotbollssällskap idag. Tre poäng!!



Ja lilla Nova är så fin så!

#2 - - Anna:

Var också inbjuden nu till Dökötts skivrelease i maj men kunde inte gå =( Hade inte råd. Hade ändå inte kunnat gå i vilket fall som helst eftersom jag blev lite spontant ägare till Lingon två dagar innan & hade inte kunnat lämna henne direkt till föräldrarna att passa henne.

Inte för jag lyckats att gå på några av Mimikrys skivreleaser heller trots inbjudningar =(



Synd att du missa Sunny standup.

Upp