Pauli..

Idag så körde bussen en annan väg till jobbet.. den körde förbi mitt gamla "hood"

PAULISKOLAN..

När jag fick reda på att ja skulle börja på Pauli så var jag inte så himla glad.. hade först o främst inte velat gå på den linjen men what a girl to do..

När vi fick träffa vår första lärare ROFFE som var så sjukt härlig..



Kommer ihåg första dagen, man kände ingen o på den tiden var ja allmänt blyg... Men fick lära känna helt underbara människor...

Linda, Lina T, Lina K, Lina E, Evelina, Miranda, Chasty, Evelina, Madeleine, Ivan, Jimmy. Amir, Liem, Atilla, Hasshim, Lilliane, Charlotte, Gustav, Andreas, Samir, Yethro Me :D

Dessa vännerna är de bästa o de e verkligen vänner för livet..

Men ibland blir det att man saknar den gamla tiden.. när man var helt utflippad..
(det händer att jag är så likadant ännu,...)

Men just ett minne som jag alltid kommer ihåg var när de duktiga eleverna satt längst fram o prata med vår engelska lärare... som ville att vi skulle prata engelska..

De duktiga eleverna satt längst fram o i en hörna satt de andra o snacka fotboll.. Jag var en av de..
( - Kanske en av anledningar till att ja fick IG i Engelska B)

Men det var himla kul att vara med i MIG o PIF.. Idrottsföreningen på skolan samt Malmö Idrottsföreningar..
Att starta alla dessa avangemang..





Men gud vilka minnen de kommer fram nu.. Kerstin vår lärare som stötta oss i vått o torrt



Jag är så himla tacksam att jag har träffat vänner som jag kommer att ha för resten av mitt liv..

De 2vännerna som jag träffar mest är... LINDA O LOUISE!!
 
(Här på en bild från Skottland)


Vi tre har varit ute på äventyr o fler ska det bli eller vad säger du Linda





Älskar alla vännerna..
Kärlek | |
Upp