RRRAAAWWWW

Ja, det var väl dags att skriva lite innan man börjar fixa här hemma!

Igår hade jag världens roligaste kväll.. Var iväg med Danne på RAW här i Malmö. ÄNTLIGEN!
(Jimmie's mage vill inte vara me fortf. :(I)
När ja o Danne kom till Wallmans här i Malmö så visste vi inte vad vi skulle göra.. Vi var ju där tidigt.
Men iaf in gick vi iaf (Gratis!) o kollade runt lite. Såg Mårten Anderssom som ja har pratat lite med på facebook.
Jag & Danne kände oss helt borta.. "Var ska vi..?" Vi gick till baren o beställde vars en öl. GOTT!!! Satt o pratade lite allmänt med Danne, det var ju jävligt länge sen vi träffades. När kl närmare 21 så satte vi oss längst fram närmast scenen o väntade på att showen skulle börja..

Då kommer Mårten Andersson =) ut hälsar oss välkomna o drar lite skämt som för att starta det hela :=)

Sen efter Mårten så kommer fan den bästa komikern ja har sett. Jason Rouse ut.
Den mannen.. ahh shit, kan fan ej beskriva den mannen. men jävligt rolig är han!
Shit vad man skratta på sig..

Efter pausen kom Peter Wahlbeck --> ja har aldrig gillat den mannen, har sett han för många gånger o samma tråkiga skämt.. *BU*

Sen kom en annan komiker som ja inte hade hört talas om, CRAIG CAMPBELL. Fy fan vad man skratta åt han! Tårarna rann hela tiden (av glädje..!).. Sen mitt i showen var ja tvungen att gå på toa.. Och döm av min förvåning när ja kommer tillbaka så står Craig och gör en nakenchock.. Där står han med snopen i vädret o dricker öl.. Vad ska man mer göra när en vuxen man står där med snoppen i vädret?!! Jag skrattar iaf! =)

Efter showen så passade jag på att snacka lite med killarna.. Så jävla schyssta dom e.

  • Craig är en extremt  skön människa! Fan vad den mannen kan snacka o inte ngt jävla skit heller! Like that guy! Hope to see ya in Malmoe soon!
  • Mårten, trevlig show!
  • Jason, the man! Hope to see you in Sweden soon again


Jag                          Mårten                        Jason                         Craig




Bra länkar =)
http://www.jasonrouse.com/
www.martenandersson.se
http://youtube.com/watch?v=WNRrodgBEhk
http://youtube.com/watch?v=VWMl5Jn45j8
http://youtube.com/watch?v=B5pFljipp6k&feature=related
Helgäventyr | |
Upp